امرتات یا امرداد از اسطوره های ایرانی و زرتشتیه نماد پایندگی و رویندگیه. مرداد ماه تون امرداد باشه :)

پایان نامه ام تکمیل شد. یک ماه تا اتمام ترم 12 مونده و من زمان خالی زیادی دارم. امتحانات نظری که یک دونه دارم که بیاید به حسابش نیاریم. فیلم و سریال هم نمی بینم در حال حاضر. میخواستم کلاس آموزش رانندگی برم اما به خاطر قرمز بودن اصفهان کنسله. حالا پول هم نداشتم نمی خواستم از بابا هم بگیرم بزارم کمی ته حسابم پول باشه :/ با اعتماد به نفسی که این سال آخر به دست آوردم خیلی تلاش کردم داخل شهر اصفهان توی مطب یا کلینیکی پاره وقت استخدام بشم اما کسی دانشجو صفر کیلومتر را قبول نمیکنه. اطراف هم میشد رفت اما نمیخواستم باعث نگرانی و دردسر خانواده بشم برای کاری که ممکنه دست مزدی هم توش نباشه. این دو ماه دیگه هم روش تا برم طرح. انشالله به طرح آخر مهرماه برسم و آبان ماه طرحم را شروع کنم.

امروز رفتم دانشکده دو تا دندون کشیدم لذت زندگانی بردم اومدم خونه :)). تندیس های فارغ التحصیلی را سفارش دادیم برامون بزنن. هفته دیگه هم قرار عکس دسته جمعی و جشن فارغ التحصیلی رو داریم. آخ دانشگاه جدا جدا خوش گذشت. خیلی دوستش داشتم.

گاهی درس میخونم :)) هم وحشتناکه هم حس پر مغزی به آدم دست میده که بعضی چیزها یادته و بلدی بعضی چیزها رو فراموش کردی و بعضی چیزها رو الان واقعا به مفهومش پی میبری. دیگه باید تلاش کنی برایند این احساسات هلت بده برای ادامه خوندن وگرنه مثل فنر از جات میپری  و دیگه درس نمیخونی.